Monday, April 18, 2011

Kak nurul's wedding...



Ari sabtu and ahad lps aku gi kenduri kawen kak nurul..ari sabtu kat batu arang..pgi tu nikah...lambat sket startnye sbb ujan dri awl pgi...huhu...'hujan rahmat'..abah kata...kak nurul and abg azlan pkai serba putih..suci gitu...imam yg nikahkan kak nurul uh bgi cramah pnjg jgak la..tpi xde la bosan...hihi..nk cite pasal cameraman kak nurul..pergh....jealous siot ngn camera dorg...klu dpt uh..gmpak giler...!!! aku lak lupe nk bwak camera..pkai la camcoder abah...pastu tghhari sandingnye pulak...putih jgak bjunye...hmmm...bkan nk mengata la..tpi beri pndangan....make up kak nurul xbape sesuai la..bgi aku la..over sket...tpi mse wat kat Felda Villa uh (sblh pngntin lelaki) aku suke...cantik sgt....ngn gaun purple...hmm..purple ke pink??..ntah la aku un xtau..lbih kurg camtu la... menu yg pling aku suke..ikan msak tiga rase...pergh...byk aku bantai haha...overall mjlis dua hari uh aku enjoy..tpi letih la..xcukup tido...agaknya kak nurul n family msti rse lgi pnt...xpe la..sumenye dh selesai...to kak nurul and abg azlan...smoge berbahgia hngga akhir hayat..
[Felda Villa] nie je gmba yg smpt aku amek..videonye blum edit lgi...

~ lps nih giliran sape plak nk kawen????jeng3....will be continued ~

No comments: