Monday, May 16, 2011

BANK..BANK..



Ari nie punye cite...pergh...!!!!mmg pnat bol...mnyesal lak aku sbb tak siapkn awl2..ari nie rmai la plak kat bank..nk2 bdak2 baya aku..nk wat akaun bank la..nk byr yuran la..termasuk la aku...!!!pagi tdi...aku bgun awal sket..hehe..awal sket jer...dh breakfast..aku siap2 nk uruskn hal nk msuk UITM nih...mule2 pegi tabung haji...kuarkn duit...[huhu...asyik kuar jer..msuknye idok..]..HAISH...!!!lame lgi turn aku..so gi skola jap..amek sijil ko-kurikulum...jmpe nurin n bdak 5 amanah yg lain...dh lame xjmpe..rse kekok plak..hahaha...!!! pstu pegi blik tabung haji...nseb baek xtunngu lame sgt...pastu gi bank islam plak...nk wat akaun...PERGH...!!!!!!!!!!!! XLEH BLA..AKU TUNGGU NK DKAT 2 JAM....!!!!kbas b****t aku nih..!!! =_= ergh....tpi ape yg bestnye............
aku usha 2 org pgwai bank nih....lelaki la....SMART SIOT...!!!!^_^ dorng pkai bju kemeja..adoai...cair....!!!!
aku xsaba nih..nk tunggu turn...nk dpt kat kaunter mamat yg sorng uh...tpi apekan daya...!!!! aku dpt kat kaunter SEBELAH die..huh...aku asyik pndng die jer..nk2 stail rmbut trojan die..hahaha...bkan ape..jarang dpt tngok lelaki 'ensem' jdi pgwai bank yg nk duk kat kaunter..slalunye pompuan...so dh kul 12...gi mkn jap ngn abah...sian plak aku tngok abah..kne tman n tunggu aku...ikutkan nk gi sorg...tpi moto xde...so abah la jdi driver...!!! dh lunch gi plak bank islam kat kajang nk amek kad ATM..kat bangi tdi xleh nk proses sbb SERVER DOWN...[tingat lawak nabil]...dh kat kajang pown rmai owng..kne tunggu lgi nk dkat 1 jam aku tunggu...pdahal nk amek kad jer..dh kne tunggu smpi kul 3...aku la ngantok...!!! BOSAN NK MENUNGGU... pastu pegi BSN..nk beli no. pin tuk PTPTN...kne tunngu lgi...nseb baek xde lame sgt mcm kat bank islam... abah agaknye bengang jer nk tunggu....slesai sume..blik kul 4 ptg...HUJAN LA PLAK...!!!abes bsah...nie...smpi umah abah trus jer msak..hehehe...tuk mkn ptg n malam punye....ingt nk kuar lgi mlm nih..nk msuk kan duit tuk byr yuran UITM....aduh..aku dh la 1st time ade kad ATM..tdi...nervous gak nk gne...tpi xjdi pown nk msukkn duit...aku nk gi ngn mak lah mlm nnti...hehehe...
bAnk..bAnk...





No comments: