Tuesday, May 3, 2011

Pertunangan kak wani + balik kampung

Sbb bru ptg tdi aku smpi umah so ari nie nk updated blog..tanggal 1 MEI 2011 pertama kali aku dtg umah bapak(pakcik) n maklang aku kat olak lempit,banting...cume aku jer yg bru first time dtg..mak n abah dh due kali dh dtg..pergh..rase jauh jgak...aku pegi coz kak wani btunang...laki uh owg perlis..so koge die dtg dri perlis..jauh tu...ari tu bru 1st time aku jumpe tunang kak wani...tpi nseb baek aku dtg sblum rombongan laki smpi...aku plak...dtg2 trus mkn..hmmm...lauknye...sume favorite aku...mmg kne dgn taste aku...nasi putih..ngn lauk smbal udang...ikan masin msk lemak sama nenas...[huhu..xdpt rse pown ikn masin sbb sume owg bedal uh]...aym goreng..pastu ade la ulam2nye...smbal blacan..opppsss...sorry aku xmkn smbl blacan...pling best...bubur campur...hehe..sbb nape bubur campur sbb ade pisang..jgung..n chacha...mmg sdap giler....lps jer slesai mjlis tunang tuh..potong kek plak...sambut bufday farhan[spupu]... mak aih....!!! kek die besak' bak kate org perlis....kalah kek tunang kak wani...hehe....tpi sdap...lpas ajer abes melantak kek...spupu aku sume gi main futsal..main kat pusat futsal...dkat jer..jln kaki dri umah maklang...dorg main futsal...aku..tgok jer la...tahniah la kat team kaki ayam sbb menang...hahahaha.....mmg sengal....



dri kiri : maklang, kak wani, kak gg, bapak


hantaran dri pihak lelaki



hantaran dri pihak prempuan



ratu gigi...hehehe...


kak wani n sepupu...


our beloved wan....

Dlm kul 6 aku trus jer balik kg ngn abah n mak..sesat jgak la..tpi nseb baek la abah tau jln..klu x..smpi KLIA kteorg pegi...smpi kg dh mlm...so sbb pnat..aku tido awal...rase rindu plak kat kg sbb aku dh lame xbalik...even xde sape2...tpi best la..sunyi jer..sjuk...esoknye mcm bese la..aku bgun lambat...hehe...mak n abah breakfast kat luar..tinggal aku sorg..ceh...aku mkn roti canai dh sjuk...hmmm....tu la bgun lmbat lgi...lps tu..abah mesin rumput kat laman...byk btol kemuncupnye...aku tlong mak kaut rumput...pergh...!!!!!!!!!!sakit pingang aku doh...ngn bpeluhnye....xyah cite r..dh abes keje...dpt minum air klape...!!!!free...petik jer dri pokoknye...mmg sdap GILER.... slurrrpppppp..!!!  isi yg lembut...hmmm....SDAPNYE..!!! tapi sakit pinggangnye terase smpi skarang..tu la..kat umah mkn tido jer...x exercise...mlm uh..xdpt tido...so aku tngok tv smpi klu 12 sorg2...dh la ujan...sjuk giler....ari ni smbung lgi kaut rumput...tpi aku wat sorg2...smpi tgh hari aw.... pnasnye bukan main lgi..tension aku..nape la laman nih luas sgt...nseb baek mak masak gulai ikn sardin ngn belimbing....aku melantak lauk tu jer ari nih...smpi perut aku penuh la...nk wat cam mne...my favorite you......!!!!!!!!hehe....
ptg lps zohor trus balik....nih..bru aku nk updated blog....ape nk buat....tpi...smpi umah jer ade jer yg wat aku sakit hati...hish....SABO JER LA....!!!!!!!!!!!


 laman slps dibersihkan:-







air kopi o sjuk 


air kelapa penghilang dahaga




singgah di bukit putus amek air gunung 3 tong bsar






No comments: