Thursday, September 19, 2013

BERSAWANG

salam, hah..banyak betul sawangnya..haha..(bukan bilik saya ya..) setelah sekian lama blog saya tak di update so kali ni saya update semua..jadi blog sudah bertukar wajah..maybe tak seteror blogger2 yang pandai IT..tapi ok la kot...tak kisah la...sebenarnya selalu jer bukak blog sendiri tapi tak ada masa nak publish..disebabkan kekangan masa as student and government worker (belum sah lagi) sebab itu withhold dulu..cehh...next week i exam you...nampak beno nipunya..sempat lagi tu..bukan apa, hati ni tergerak nak update blog..padahal..jealous sebenarnya dengan blogger2 yang famous kat M'sia ni..terangkat jari2 i ni nak update blog. disebabkan azam yang baru, walaupun dah nak akhir tahun dah, still gatal jugak tangan ni nak menaip.Sebenarnya nak story mory kat u olls tapi bila dipikiaq balik..sampai tahun depan pun tak habis cerita..jadi saya summarykan apa yang berlaku. sebagai student tahun 3..banyak yang saya pelajari, pelbagai pengalaman saya lalui, dan paling penting paling buzy...ewahh...macam professor plak buzynya..tapi apa yang saya dapat sepanjang mengambil coarse yang mcabar diri saya ni adalah mati tidak mengenal usia, sakit tidak mengenal masa. saya hanya manusia biasa, banyak kesalahan, tak sempurna tapi saya punyai satu prinsip yang saya pegang bila saya jejak ke alam yang saya sendiri tak pernah fikir yang saya akan lalui iaitu saya lakukan semua ni kerana Allah S.W.T...itu saja..sebab kita tak tahu bila kita mati, dalam keadaan apa, sebab itu saya masih mencari keredhaanNya.. saya selalu ingatkan diri ini, dan juga mungkin orang yang tengah bca entri ni.. jika kita ingat padaNya, Dia akan ingat kita...ok..rasenya dah banyak melalut sampai kedasar laut dah ni, apa2 pun..tunggu for da next entri yahhh...!! ^_^ 

No comments: