Friday, September 20, 2013

Mr. Dream

who is this guys???selalu tanya siapalah tuan empunya suara dan gitar nih..
eh..lupa...salam semua.. =) hari ni saya nak sory mory la pasal Encik Mimpi nih...mesti korang kenal kan siapa..saya tak kenal pun siapa EM nih..betul..serius..tak tipu..saya tahu dia pandai nyanyi dan ada gitar yang chomel saja untuk dipetik..kenapa EM???hmmm...maybe dia penghibur akustika tidur saya...haha...itu tagline die...sebenarnya EM ni femous kalau bab2 memparodykan lagu orang...he has his own way to express the music...ewaahh..speaking kau...bagi saya EM ni unik...setiap lagu yang dia upload dekat youtube pasti buat saya ketawa sorang2 depan lappy...siggghhh... ==' tapikan suara die memang best..baru2 ni EM dah masuk mainstream..tak main dah parody lagu orang..dia melancarkan single terbaru 'Rindukanlah'...kalau korang nak dengar lagu ni boleh la request dekat HotFM or juz taip encik mimpi dekat ruangan search kat youtube..hah...tak pun...saya kasi diskaun kepada kamooo2 skalian link single terbaru dia http://youtu.be/2Usq06xgfEE..sebab kenapa saya promote dia...ehh..salah ka??sebagai peminat tegar + setia + super duper loyal haruslah saya promote dia..sekadar menghibur dan jadi halwa telinga korang yang minat music macam saya nih..kalau korang nak update EM punya life story boleh jer add friend dekat FB juz taip Encik Mimpi or follow twitterrr dia Encik Mimpi...ok..itu saja entry pasal EM saya...lepas ni saya akan update group yang saya selalu stalk..siapa mereka???tunggu...hehe..adios..^_^